Máme skladem
Exie je koncipován jako lehký XC celoodpružený rám využívající přepákování zadní stavby DW Link se zdvihem 100mm a doporučeným zdvihem vidlice 120mm.
Celkový vývoj zabral až po konečnou realizaci 3 roky a to včetně otevření nové továrny, kde jsou rámy již ve výrobě.
Tým lidí z Ibisu pracoval s precizností na všech detailech nového rámu tak aby bylo možné zajistit s předstihem výrobu forem pro všechny 4 nabízené velikosti včetně zadní stavby.
Geometrie rámu je stále prodloužená a například hodnota reach u velikosti M je 439mm. Úhel hlavové trubky je 67,2°, úhel sedlové trubky je od 73,8° do 75,9° z důvodu zajištění výborné přilnavosti zadního kola ve výjezdech pro každou velikost rámu zvlášť. Úhel sedlové trubky byl zásadní v celém vývoji tohoto rámu, jezdec vyšší postavy využije napřímenější sedlové trubky, protože díky délce trupu a nohou je těžiště ve stejné úrovni jako u jezdce nižší postavy. Z tohoto důvodu je u menších velikostí naopak více položenější sedlová trubka a tím je docílen podobný posed včetně výborné adheze zadního kola.
Rám má nově integrované hlavové složení, ložiska lze tedy instalovat přímo do rámu. Středové složení je i jako u veškerých modelů IBIS závitové v tradičním provedení BSA. Nově jsou řešeny vodící kanálky pro bowdeny a hadici zadní kotoučové brzdy. Kanálky jsou řešeny pomocí plochých vstupů a brzdovou hadici i bowdeny lze jednoduše pouze protáhnout rámem.
Nové Exie bude dodáváno v čistém karbonovém vzhledu a finální vrstva je keramická (0,025mm), tím je dosaženo velmi nízké hmotnosti 2kg včetně tlumiče.
Exie je koncipován jako lehký XC celoodpružený rám využívající přepákování zadní stavby DW Link se zdvihem 100mm a doporučeným zdvihem vidlice 120mm.
Celkový vývoj zabral až po konečnou realizaci 3 roky a to včetně otevření nové továrny, kde jsou rámy již ve výrobě.
Tým lidí z Ibisu pracoval s precizností na všech detailech nového rámu tak aby bylo možné zajistit s předstihem výrobu forem pro všechny 4 nabízené velikosti včetně zadní stavby.
Geometrie rámu je stále prodloužená a například hodnota reach u velikosti M je 439mm. Úhel hlavové trubky je 67,2°, úhel sedlové trubky je od 73,8° do 75,9° z důvodu zajištění výborné přilnavosti zadního kola ve výjezdech pro každou velikost rámu zvlášť. Úhel sedlové trubky byl zásadní v celém vývoji tohoto rámu, jezdec vyšší postavy využije napřímenější sedlové trubky, protože díky délce trupu a nohou je těžiště ve stejné úrovni jako u jezdce nižší postavy. Z tohoto důvodu je u menších velikostí naopak více položenější sedlová trubka a tím je docílen podobný posed včetně výborné adheze zadního kola.
Rám má nově integrované hlavové složení, ložiska lze tedy instalovat přímo do rámu. Středové složení je i jako u veškerých modelů IBIS závitové v tradičním provedení BSA. Nově jsou řešeny vodící kanálky pro bowdeny a hadici zadní kotoučové brzdy. Kanálky jsou řešeny pomocí plochých vstupů a brzdovou hadici i bowdeny lze jednoduše pouze protáhnout rámem.
Nové Exie bude dodáváno v čistém karbonovém vzhledu a finální vrstva je keramická (0,025mm), tím je dosaženo velmi nízké hmotnosti 2kg včetně tlumiče.
Specifikace
Industry nine A318 (S/M: 40mm, L/XL: 50mm)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
Velikost rámu: | S, M, L, XL |
Určeno pro: | Pánská/UNI |
Materiál: | Karbon |
Průměr kol: | 29" palců |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.